بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

مشخصات بلاگ
بغض شیشه ای

سلام دوستان من" اصغر بلفکه " هستم در این وبلاگ سعی شده غمگین ترین اشعاری که متناسب با حال خودم هست رو قرار بدم. حالی که این روزا اصلا خوب نیست و به نظر میاد هیچوقت خوب نخواهد شد لطفا منو به دوستاتون پیشنهاد بدین و دنبال کنید و در اخر ما را با نظرهای خوبتون دلگرم کنید
سپاسگذارم...
برای بالا بردن سطح وبلاگ ما به شعرهای خاص شما نیاز داریم
لطفا برای ما ارسال کنید. تا با ذکر منبع و نام فرستنده یا نویسنده در وبلاگ قرار گیرد.
سپاسگذارم..


آخرین مطالب
نویسندگان

تو

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ


تو را لای کدامین دفتر عمرم بخشکانم؟

تو را کنج کدامین پاره قلبم؟ نمیدانم


من عادت کرده ام هرشب،غبار اشکهایم را

به روی هرچه باقی مانده است از تو ببارانم


خدای چکمه پوش خیره بر اعصار یخبندان

نترس از من، که من خود زاده داغ زمستانم


تنم یخ بسته از سرمای آدمهای دیواری

و دیوار است دیوار است دیوار است، تاوانم


شنیدم دست باران قصد موهای تورا کرده

برایت چتر آوردم که باران را بسوزانم


دلم افسردگی مزمن یک کوه را دارد


غزل پیچم نکن بانو، که من یا تو...چه میدانم؟


حرامش هرچه از لبهای کالت بوسه میدزدد...


  • ASGHAR BOLFAKEH

نظرات  (۴)

خوب بود.....
پاسخ:
mersi ddash shoma lotf darin

سلام
مطلبتون لایک داره فراوان
خسته نباشید
پاسخ:
سلام ممنونم دوست عزیز

  • طاها میرویسی
  • دنبالت کردم دنبالم میکنی؟
  • طاها میرویسی
  • قشنگ بود
    پاسخ:

    lotf daarin doste aziz