بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

مشخصات بلاگ
بغض شیشه ای

سلام دوستان من" اصغر بلفکه " هستم در این وبلاگ سعی شده غمگین ترین اشعاری که متناسب با حال خودم هست رو قرار بدم. حالی که این روزا اصلا خوب نیست و به نظر میاد هیچوقت خوب نخواهد شد لطفا منو به دوستاتون پیشنهاد بدین و دنبال کنید و در اخر ما را با نظرهای خوبتون دلگرم کنید
سپاسگذارم...
برای بالا بردن سطح وبلاگ ما به شعرهای خاص شما نیاز داریم
لطفا برای ما ارسال کنید. تا با ذکر منبع و نام فرستنده یا نویسنده در وبلاگ قرار گیرد.
سپاسگذارم..


آخرین مطالب
نویسندگان

عبور

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

می نویسم برای تو شاید یک روز عبور کنی از کنار این واژه ها

و فرو روی از شیار تنهاییم به عمق دنیای کدرم

و عبور کند مثل تصویر از مصاف چشمانت این وسعت

تنهاییم.

اه بانو...
صلب شد دستان تو از دنیای من با تمام بی رحمی.

و به انزوا گریخت تمام خنده های من..

کم شد از دنیای من چشم های روشنت

چشم های کهربایی...


                                         " شعر از اصغر بلفکه "

  • ASGHAR BOLFAKEH

عبور