بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

بغض شیشه ای

غمگین ترین اشعاری که تاکنون نوشته شده

مشخصات بلاگ
بغض شیشه ای

سلام دوستان من" اصغر بلفکه " هستم در این وبلاگ سعی شده غمگین ترین اشعاری که متناسب با حال خودم هست رو قرار بدم. حالی که این روزا اصلا خوب نیست و به نظر میاد هیچوقت خوب نخواهد شد لطفا منو به دوستاتون پیشنهاد بدین و دنبال کنید و در اخر ما را با نظرهای خوبتون دلگرم کنید
سپاسگذارم...
برای بالا بردن سطح وبلاگ ما به شعرهای خاص شما نیاز داریم
لطفا برای ما ارسال کنید. تا با ذکر منبع و نام فرستنده یا نویسنده در وبلاگ قرار گیرد.
سپاسگذارم..


آخرین مطالب
نویسندگان

سقط ارزو

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

قرص های خواب کم کم در تنم حل می شوند 

رنگ از رخسار گلگونم به زردی می برند 

یک قدم مانده به پایانِ تمامِ دردها 

روی برگرداندن از غم ، یک قدم تا انتها 

پاک شد از خاطرم دل بستگی های عمیق 

رو به اغما رفتن و دل کندن از عشق و رفیق

حس آرامش ، تمام یادها را برده است 

در زمانی دور این روح پریشان مرده است

می برم دستی به تقدیرم که هرگز خوش نبود 

شاعری با ذوق و نفرت ، بودنم را می سرود 

زندگی را مثل یک زخم عفونی زیستم 

در حقیقت آنچه باید می شدم ، را نیستم 

خسته ام از وصله هایِ رنگ وارنگ گناه 

از قصاصِ تا ابد ، تنها به جرم اشتباه 

مردمانی سخت وجدان تشنه ی مرگ منند 

من نمرده ، پیکرم سوی جهنم می برند 

ارتکاب خودکشی یعنی که سقط آرزو 

دل بریدن از خودم ، از سرنوشت کینه جو 

دستِ خوشبختی گرفتن، عین رؤیا بافی است 

اینک اما یک شوک قلبی ، برایم کافی است ...


سقط ارزو


نظرات  (۱)

نظر داده بودین چه طور میشه اهنگ گذاشت توی وبلاگ !
باید اول از طریق فضای مجازی مخصوص خودتون اپلود کنید و بعد در هنگام نوشتن مطلب روی گزینه درج مطلب کلیک کنید ولی اهنگ رو انتخاب کنید !
ارادت مند   kqz
موفق باشید